poniedziałek, 21 stycznia 2013

Barwa Frutto Fresco Ujędrniający żel pod prysznic i do kąpieli żurawina z imbirem

Źródło: sklepy24.pl

Od producenta:
Ujędrniający żel pod prysznic i do kąpieli o żurawinowym, soczystym zapachu, doskonale oczyszcza i pielęgnuje Twoją skórę. Wzbogacony w ekstrakt z imbiru rozgrzewa, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej, zapewniając skórze witalność i sprężystość. Owocowy zapach pobudza zmysły i wprowadza w  dobry nastrój.
Skład:  Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Propylene Glycol, Zingiber Officinale Extract, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, CI 17200, CI 15985.
Moja opinia: 
Uwielbiam go! Jestem zdecydowanie wrażliwcem, więc zwykle boję się eksperymentów z tego typu kosmetykami. Pierwsze co zauważyłam to poręczne opakowanie, łatwo jednak przesadzić z ilością kosmetyku. Po otwarciu zaobserwowałam lekko różowy kolor, płynną konsystencję żelu no i oczywiście cudowny zapach. Dla mnie to bardziej orzeźwiająca woń świeżych jabłek, o ile spalania tkanki tłuszczowej i ujędrnienia nie mogę potwierdzić o tyle ostatnie zdanie opisu jest w 200% prawdziwe. Szkoda tylko że zapach utrzymuje się tylko ok.1,5 godziny... Trzeba pamiętać, żeby po takich kosmetykach nie spodziewać się cudów, żaden żel czy krem nie zastąpi witamin i ruchu, a tego typu kosmetyki mają za zadanie skutecznie oczyszczać skórę, i to właśnie robi Frutto Fresco. Zauważyłam też że delikatnie nawilża skórę (moja od razu po kąpieli bywa przesuszona), no i nie uczulił mnie w żaden sposób. Jest też wydajny, używam i używam a zużycia nie widać.
Nie mogąc rozstać się z tym cudnym zapachem postanowiłam przejrzeć skład i po dokładnym jego zweryfikowaniu... umyłam nim głowę. Nie zaszkodził moim włosom, ale przez fakt że nie bardzo chciał się pienić zrezygnowałam z tego pomysłu na dłuższą metę.
Tubka ma 200ml,a kosztuje ok. 7zł
Ja niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków

4 komentarze:

  1. opakowanie ma cudowne ;)
    takie diabelskie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam już nad jego zakupem :)
    Nominuję Cię do Liebster Blog Award.

    magda-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...