środa, 13 marca 2013

Corrine de Farme, Krem rozświetlający "Świetlista Cera"


Od producenta: 
Wygładza skórę i dodaje jej blasku, chroniąc przed fotostarzeniem się i walcząc z utlenianiem spowodowanym przez promienie UV. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry i chroni przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych.
Moja opinia: 
Krem ma delikatny, przyjemny, lekko orzeźwiający zapach, świetną (idealną jak dla mnie), nieco wodnistą konsystencję. Dzięki niej szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Mam strasznie suchą skórę, więc jest dla mnie za słabo nawilżający, nie poradził sobie z suchymi skórkami. Zapewnia nawilżenie tak na pół dnia. Bardzo wydajny, te malutkie próbeczki nie miały końca. Spokojnie mogę polecić dla skór normalnych i tłustych np na lato, na zimę potrzeba czegoś bardziej treściwego.

1 komentarz:

  1. Miałam też te próbki i uważam, że ten krem był fajny. Naprawdę rozświetlał cerę i ładnie się wchłaniał.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...