wtorek, 11 września 2012

Vipera Everlasting nr 51

W świetle dziennym

lampa błyskowa

Odkupiony od koleżanki. Myślę sobie ładny błyszczący, maluje i zong! Przestraszyłam się, bo kolor okazał się ciemniejszy niż myślałam, a ja preferuje raczej jasne. Następnego dnia już się przyzwyczaiłam i zaczęłam dostrzegać pozytywne szczegóły. U wspomnianej koleżanki lakier był trwały (można przeczytać na blogu : kkamilaa.blogspot.com) u mnie niestety szybko wytarły się końcówki, dnia drugiego a trzeciego pierwszy odprysk. Zauważyłam, że gdy paznokcie są krótsze to lakiery znacznie dłużej nie odpryskują, więc spróbuję jeszcze na krótszych. Inne parametry na plus. Pędzelek wygodny, nie smuży, dobrze kryje (już za pierwszą warstwom), konsystencja też dobra i szybko schnie.
P.S. Przepraszam, że ten post taki nieorgarnięty...

1 komentarz:

  1. na Twoich paznokciach lakier prezentuje się lepiej, niż na moich. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...