niedziela, 2 września 2012

Lakier Catrice Revoltaire LE nr C02 - Attracting Camouflage



Lakier kupiłam od koleżanki ulegając pierwszemu nietrafnemu złudzeniu. Shimmer jest taki trochę mleczny jak dla mnie, kojarzy mi się z białą odżywką do paznokci. Nie mogłam przekonać się do koloru. Jednak po dwóch dniach przywykłam. Czasami jest to trochę jak stare złoto, czasami bardziej wpada w cappuccino. Myślę, że nada się do szkoły. A teraz do rzeczy. Jak dla mnie to schnie szybko. Nałożyłam trzy warstwy, ale dwie kryją. Końcówki wytarły mi się wieczorem drugiego dnia, ale przy tym kolorze nie łatwo to dostrzec. Zmyłam go dziś, czwartego dnia, bo na rozpoczęcie chciałam coś innego. Odprysku nie było żadnego. Dla mnie pędzelek średnio wygodny z powodu kształtu paznokci. Myślę, że to tyle.

I muszę ostrzec, że od teraz wpisy mogą być nieregularne i rzadkie (szkoła i mat-fiz) Ale postaram się. Czasami przez to kucie nie mam kiedy łebka umyć :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...