czwartek, 4 października 2012

Mój niecodzienny, codzienny makijaż





Dlaczego niecodzienny i codzienny jednocześnie? Muszę przyznać, że makijaż nieczęsto trafia na moją twarz. I przyznam się też, że to dlatego iż wolę spać. Nie lubię się w szkole wyróżniać, więc używam głównie brązu i delikatnego różu. Tu akurat jest dość mocno umalowane. Zazwyczaj jest to ledwo zauważalne. Wiem że brak mi do tego fantazji, zdolności i wprawy, ale czasami potrzebuje czuć się odrobinę bardziej kobieco.
Użyłam cieni z powyższego zdjęcia (nie pamiętam skąd je mam), jako bazę cienia w formie błyszczyku Miss Sporty Eye gloss nr 15 Romance i trzech tuszów do rzęs : Avon Colortrend plump out czarny, Avon Colortrend great lenghts czarny, Wibo Lovely Curling Pump Up.
A może wy dacie mi inspiracje? Może wiecie jak poradzić sobie z opadającą powieką?

5 komentarzy:

  1. Ponoć z powieką nie da się nic zrobić, nie licząc zabiegów i innych dziwactw, ale spróbuj zrobić sobie troszkę cieńsze brwi, lepiej oczy wyglądają przy takich brwiach, wiem po sobie, a mi powieki też opadają, z resztą sama wiesz. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz opadającą powiekę musisz cień wyciągać ponad załamanie, na kość ponieważ tylko tam jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam opadające powieki niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że najważniejsza fotka taka prześwietlona, ciężko tam coś dostrzec :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...